Miss DJ, turn the music on!

Var med mor min i Friskis&Svettis Hornstull idag och fixade sista musiken till hennes medelpass. Fan jag skulle kunna bli DJ på heltid! Eller nää kanske inte... men jag är (om jag får erkänna det själv) helt ok på att få musiken att gå ihop så där perfekt. Precis i rätt takt eller rätt trumvirvel.

image16
eh, aa det här skulle kunna vara jag.... kanske...

Sen jobbade jag lite idag på kvällen. Som vanligt inte mycket att göra, så det var chillpillerill!

Nää sängen kallar snart, time to go!

love and peace


Kommentarer
Postat av: i

jaja det är bra ;´) hur skulle världen så ut om alla var lika, tyckte lika o såg likadana ut =
trisst!

2008-02-10 @ 22:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0