Mina flickor

Flickorna har precis gått hem, huset är tomt och tyst. Ska snart sova jag med, bara fixa lite saker.

Vi hade trevligt ikväll, såg på schlager på ettan och snackade en massa skit. Men det är bara så nice ibland!

Städade hela min och syrrans våning idag (inte för att tjejorna skulle komma dock) så nu är det jättefint. Död åt den som smutsar ner nu säger jag bara!

Har även varit en snabbis i tennishallen för att hämta ut ett pris (årets junior). Känns ju passande eftersom jag är senior om ca...ett halvår. Men det var kul att just jag fick det.

Nej sov gott och dröm söta (våta om ni vill) drömmar...

haha...

Kommentarer
Postat av: du vet

svar: Wow :) fett skoj! då hiner man med en hel del :)

2008-02-10 @ 12:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0