Mammas nya kille

Ett litet tips såhär på fredagskvällen!

På onsdagar så går programmet "Mammas nya kille" på P3 kl 16:00- 18:00.
Så sjukt kul med störd humor!! Det bör höras från början med det är inget måste. Det är liksom en massa musik, och mellan varje låt är det ett roligt klipp med olika "personer" som blir intervjuade eller är med i preogrammet. Ofta är det samma personer med i fler program, men jag tror att det är några nya varje gång. Har man sjuk humor så är det här toppen!

Själv lyssnar jag på det på väg hem, på tunnelbanan. Det ser säket kul ut där jag sitter och skrattar för mig själv!

kram på er!

ps. gå in på
http://www.sr.se/cgi-bin/p3/programsidor/index.asp?programID=2399&nyheter=
och välj ett avsnitt att lyssna på, eller alla!

image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0