Kungsberget??

Årets händelse hittills gick av stapeln idag. KUNGSBERGET!

Efter matchen igårkväll (som jag för övrigt fick stor-torsk i) så åkte jag till Kajsa-ungen. Där fixade vi och Karin matsäck tills idag och sen sov vi. Matsäcken blev bulgur-sallad med en massa goa grejer i, tex körsbärstomater, paprika, hallomi-ost(stavas?), fetaost m.m. Även mackor och varm choklad. Samt en massa godis... 

Imorse gick vi upp halv sex, var vid skolan vid halv sju och åkte sedan bussen till Kungsberget. Vi var en sisodär 15 stycken tuffa elever från vår klass som satt och lullade på bussen. Resten var ettor och andra.

Kom fram, åkte till tolv, därefter lunchen vi tagit med oss. Smaskens var det!
Sen upp och ner för backarna till kl halv fyra. Då var det återlämmning av mina skidor och sista kisspausen innan avfärd.

Sen hem med samma buss som vi kommit i (och samma arga och griniga busschaffis). Kom till skolan sen snylta stjuts hem av ett annat H-by barn.

Nu sitter jag här. Trött som en bäver. Men det är det fan värt!!!!! Jag säger bara.... BYDALEN I TREAN NÄSTA!

KAN KNAPPT BÄRGA MIG!
 

Våra treor i skolan är i Bydalen nu, eller vissa av dom iallafall. Det är dom med bäst betyg och minst frånvara/strul som får åka. Kanske inte ligger i bästa zoonen men jag ska knappa igen. Om jag inte får åka dit är dessa tre år av slit inte värt ett jäkla dugg skulle det kännas som...

Nej tack å hej, ikväll ska sängen min få all min uppmärsamhet! Sleep tight!

image15

Även om det här inte är jag, eller någon av dom som var med idag, så är det en jäkligt cool bild. Och ett jäkligt coolt hopp!

Om jag hade chansen skulle jag vilja överleva endast genom att åka skidor, men den chansen är inte överdrivet stor. Men det är det bästa man kan hålla på med! SKIDÅKNING!


Kommentarer
Postat av: det är jag som är I

vaddå hur länge är man där när man går i trean?

2008-02-08 @ 22:10:27
Postat av: Hp

Var i Idre denna veckan! :D

2008-02-10 @ 20:52:08
URL: http://hanipaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0