Hyllning till Solen

image19

Helt sjukt vad lite sol kan göra!! Inte nog med att man njöt när man åkte tuben imorse till skolan (sola genom tunnelbanefönstret, någon som provat?) man njöt verkligen hela dagen. Bort med alla gardiner och trams och in med solen.
Eftersom det oftast är svinkallt i skolans lokaler, så blir platserna längst bort från fönstrena alltid upptagna först. Vid fönstrena drar det så där vill ingen sitta. Självklart finns det element men de är på den futtgaste värmen man kan tänka sig, så det gör ingen skillnad. Det är ingen som vet varför det är så satans kallt i skolan, kanske vill skolan spara in pengar? (Men visst, låt oss frysa till döds. Gör det bara!)
Men iallafall, idag så var fönsterplatserna de mest attraktiva platserna. Pax för ljuset och lite värme! Och det kan jag berätta, är inte ofta att det händer.

Så ja, det här inlägget är en hyllning till solen kan man väl säga. Jag vill se mer av den, framför allt nu under den här årstiden. Bort med regn, snö och slusk, welcome sun!

image20

Min kärlek till detta klot är obeskrivlig!

image21


Kommentarer
Postat av: iii har gjort bort sig? lr?- ringer dig idag!

I agree :) with you darling! fram emd solen o det där med attt tunnelbanesolat det har jag nästan provat fast på pendeln o bussen o då blir det pendelsolat o busssolat :) haha

2008-02-14 @ 11:53:02
URL: http://igaridagimorgon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0