Gratis är gott,

och det tror jag de flesta håller med om. Därför är jag så härligt glad över att jag är gympa-värd. Spillerill att jag inte tjänar storkovan, jag får GRATIS träningskort på Friskis (gympa och styrketräning, även spinning på lediga platser). Tror ni inte att jag är lite glad eller??

De pengarna som jag hade tänkt att lägga ut på det här, kommer nu istället till användning i sommar. STORT hjärta <3 till det säger jag bara!

För att liksom fira (eller nja fira?...) det så var jag och I på Friskis i Kista. Ett medelpass som var lagom bra tyckte jag. Musiken var inte riktigt min smak, men den är som sagt som baken.


Vad gör ni ikväll kära (och TROGNA, hoppas jag) läsare??

pussar i massor

Kommentarer
Postat av: ACO

Trogen = självklart!

Jaa jag äger dom!! Men lollo jag e så sjukt avis på dig! kan du inte fixa kort åt mig meeeeed?? PLZ???

2008-02-08 @ 22:12:44
URL: http://aco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0