FLU

FLU spelade sina två matcher idag, och jag, K, F och P stod för hejarramsorna. Eller hejarramsorna, det var väl mest skrik kanske... Men dom kämpade på och vann en match men förlorade en. Synd!

Åkte Tvärbanan till deras match, och shit vilken nice väg det är att åka egentligen. Önskar nästan att jag bodde på Tvärbane-linjen så jag var tvungen att ta den till tuben varje morgon. Det känns som att man åker någon nöjesattraktion på Grönan eller nått (ok kanske lite överdrivet) eller iallafall som en leksakståg. Det känns som att man åker på marken och inte spåret om ni förstår vad jag menar...

Nu gör jag verkligen ingenting, chillar helt enkelt!

puss på kind!

Kommentarer
Postat av: ACO

JAG VILL OCKSÅ GÖRA INGENTING!! men tyvärr har jag prov i mängder. haha ja det var knasigt, men madhu är ju sån!

2008-02-17 @ 20:39:39
URL: http://aco.blogg.se
Postat av: ACO

WOHO BJÖRNÖN! ahah det var där vi såg dom också. jag ska ta med mig några till sthlm när ag åker nästa gång... :P

2008-02-17 @ 20:44:02
URL: http://aco.blogg.se
Postat av: iii

jaa den e rätt mysig :) har du aldrig åkt den förr gumman?

2008-02-17 @ 21:06:42
Postat av: iii

jaa men lr hur. :) håller helt med fika äger träning haha fast man mår bättre av träning på långsikt men nu ska man inte vara sån :P

2008-02-17 @ 21:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0