Den lata masken

Sitter med plugg upp till öronen, men ändå gör jag ingenting! Just nu är jag i skolan och har svenska. Vi ska rätta och återlämna ett gammal arbete igen, men självklart så har jag arbetet hemma på datorn. Så det är lite svårt att rätta...

Blää jag har hundra grejer att göra innan torsdag, kommer aldrig hinna! Packa, LÄXOR (i mängder), fixa ersättare till saker som jag ska vara med på när jag är borta. Listan är oändlig!

Men jag borde inte klaga, jag vet att det finns andra som har det mycket värre. ACO exempelvis har typ 4 prov i veckan, och jag klagar över att jag inte hinner plugga eftersom jag ska till Indien. Usch på det med!!

Nej nu låter jag deppig, men jag ska tagga till! Vill se biofilm på bio med trevligt sällskap. Kanske Tweeney Todd eller I'm Not there

                                                 
         

Någon annan som har sett en nice film och vill berätta om den?? Tipsa mig genast!

Kommentarer
Postat av: ACO

Hehehehee. klaga på du bara:P de e lugnt! Men du kommer ha det så underbart enormt skönt i indien så jag vet inte vad! fruktansvärt avis är jag på dig!

2008-02-18 @ 13:47:34
URL: http://aco.blogg.se
Postat av: Pinglan :)

man får klaga! :) klaga på bara bättre att det kommer ut än att det sitter inne o gnager. haha det där lät som nåt psykolog-snack bjuder på det ;) puss din lyllos som ska bli pepparkaksbrun under sportlovet sola lite åt mig med e du gullig gullet :) lr kanke Göllet :) tihihi

2008-02-18 @ 16:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0