Typ idag, typ

Idag var en rätt skön och (hör och häpna) rolig dag i plugget. På morgonen lyssnade vi på treornas projektredovisningar och på eftermiddagen Designmodeller. Och det var sjukt coola grejer vissa av treorna hade gjort! Två killar hade gjort ett par riktiga skidor, som de till och med hade använt på sportlovet. Såg ut som riktiga skidor tillverkade industriellt, och de var gjorda på ungefär samma sätt. FAST UTAN MASKINER OCH SÅDANA GREJER! Shit pommes säger jag bara... Mvg någon??

Sen Designen gick rätt bra. Idag var det även riktigt kul faktiskt! Fortsätter på mitt headset och idag slipade jag, sprayade på färg, slipade av färgen igen, sprayade på färg, slipade av... ja ni hajjar. Man gör det för att den ska bli blank, jag har liksom inte en förkärlek för att slipa om någon tror det^^

Och dagens inlägg vill jag tillägna min egen Busis (du vet vem du är!) som ska opperera sig imorrn. Te2a tänker på dig hela dagen, och jag vet att allt kommer att gå bra! Hjärta dig gumman <3

Men nu ska jag sova. Har lyssnat på Red Hot's skiva hela eftermiddagen och den börjar kännas lite tjatig. 

Pussar i massor så hörs vi alla imorrn 

Kommentarer
Postat av: busis

SÖTIS!! tack för sällskapet idag ni är såå söta

2008-04-25 @ 19:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0