Tråkmåns

Är i skolan just nu, har glömt arbetet hemma så jag kan inte göra något annat än och sitta och vänta på att lektionen tar slut. Kul!

Vaknade i morse och kände mig ovanligt utvilad, fråga mig inte varför. Det är inte ofta det händer kan jag säga. Gick upp, tog en dusch, åt, fixade mig, gick till bussen. Sen kom jag till skolan och hade en lektion, sen en till sen lunch. Sen lektion och det är denna.

Blev lite nervös idag. Hade fem missade samtal från ett nummer jag inte hade och ett nytt röstmeddelande, och jag hade inte tillräckligt med pengar för att kunna lyssna av meddelandet. Suck* Trodde verkligen att det var ett sommarjobbs om ringde... men det visade sig senare vara mamma... kul att man känner sig så uppskattad att hon ringer FEM gånger! Chilla kvinna....

Skulle på ett träningspass idag kl fyra på City, men annat kom ivägen. Får bli senare eller en annan dag...

Vita duvan*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0