Tjatar sommarjobb

Kom hem från tennishallen för ett tag sen, och har varit där sen tio i morse. Sammanlagt fyra timmar var jag tränare för "mina" barn. Hoppas verkligen att de tycker det är kul, för annars känner man sig inte så grym precis....

Anyway, sitter och tjatar sommarjobb igen då. Denna gången hoppas jag på napp, för jag MÅSTE verkligen ha ett jobb i sommar. Annars vet jag inte hur jag ska klara mig... men jag återkommer och uppdaterar saken när jag väl fått ett (om jag får vill säga)

Tänkte sticka ut och springa (men tyvärr Aco) så gjorde jag det aldrig. Istället käkade jag våfflor... humm bra ersättning??

Kanske inte.

Och planerna för ikväll är NADA. Inga som helst planer alls. Och det är superskönt! Bara chilla, jag ska plugga lite så jag slipper göra det imorrn, och softa och sådana grejer.

Men nu, tillbaka till arbetet.

Trevlig helg på er och så ska ni se att polletten trillar ner,



Juste jag var på tester igår!!! Karin och Moa i min klass spelade i pjäsen Ronja Rövardotter, och vi var en tapper skara som hade åkt ut långt på landet för att se dem. Och de var apgrymma!!! Verkligen! Karin var Birk och Moa var Skalle- Per... så himlans duktiga var ni tjejor!

Ronja och Bik i "riktiga" Ronja Rövardotter:

image3  

Här har ni honom, Skalle Per himself!

image4

Sug och svälj, trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0