Pyssliga jag

Sov stört länge i morse, men det behövdes verkligen. Gick upp vid halv ett och skulle då springa, men det sket jag fullständigt i! Istället har jag bara varit inne hela dagen och gjort annat mysigt. Typ skrivit listor på saker jag behöver komma ihåg.... jag är en list-människa av högsta klass. SKRIVER LISTOR OM TYP ALLT!

Bland annat blev det en " Lollos wishlist inför 18- årsdagen" och en "Valborgslista". Fett smart! Kan tipsa er alla där ute att skriva listor på allt ni inte kommer ihåg och sedan bocka eller stryka över det när det är klart.

Har bland annat en "Akut inköpslista" med grejer som måste köpas in akut eftersom de är slut. Det är oftast vardagliga grejer som typ strumpor eller liknande. Har också en "Akut göra lista" där det mest akuta som är på tapeten står.
Sen har jag en "Vill ha lista". Där står grejer som jag vill ha och ska köpa när jag får pengar exempelvis. Vissa kläder, speciella skor etc. 
Sist men inte minst en "Inredningslista" där det står hur jag ska göra och vad jag ska köpa för att inreda mitt rum snyggt.

Vissa listor kan tillkomma...

Så gör som jag, skriv listor! Ta mina exempel eller gör egna som passar dina behov. Alltid bäst!

Imorrn skolan, och helgen har varit supertrevlig. See ya guys

love <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0