Lite extra tid

Har några minuter över. Är i skolan och skiver om glas i kemin. Alla har redan slutat men eftersom jag ska till tennishallen snart så tänkte jag att det vore lika bra att sitta kvar här och plugga lite. Ambitiösa klubben på mig!

By the way, till Aco: Nää jag klarade utvecklingssamtalet och polis behövde aldrig inkallas....

Blir lite störd på blogg.se ibland. Igår skrev jag värsta inlägget med en recension över helgen och allt möjligt, men så blev det knas och det publicerades inte. Sen försvann det.... ALLA SOM INTE HATAR BLOGG.SE IBLAND MEDDELA MIG PÅ MOMANGEN!

Jag kan vara så snäll (som jag oftast alltid är) och skriva med några korta ord vad helgen hade att erbjuda:

*Modevisning på Lava med Pinglan
*Chillkväll i Akalla
*Tränare
*Vällingby med máma
*Chillkväll(?????) hos E
*Friskis&Svettis

Det var nog allt. Vad gjorde ni själva i helgen?

*Vita duvan*
*Plugg

Kommentarer
Postat av: ACO

Hihi, blev lite orolig:p ta för vana att kopiera allt till ett dokument innan du trycker på publicera :) så slipper du råka ut för detta igen. i helgen var jag hemma, spelade tennis och var hos en kompis, som fyllde 18. :) KOM HIT SNART! puss

2008-04-15 @ 16:48:27
URL: http://aco.blogg.se
Postat av: ACO

jag lovish att ringish nästa gång! vi mååååste spela!

2008-04-15 @ 17:09:00
URL: http://aco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0