Hur många X ryms det i en väska stor som ett hus?

Släpade 12 st X från ett ställe till ett annat (lång väg) tillsammans med dubbla träningskläder, två par gympaskor och tennisracket + en massa skolböcker och annat skit. Och eftersom min väska är stor som ett hus så fick jag plats med allt, enda nackdelen är att det blir blytungt. Skulle kunna slå vad om att den väskan minst vägde 20 kg....

Huuaa....

Men nu är jag hemma och allt är frid och fröjd! Dags att börja ringa runt om imorrn, se så att alla är tilltaggade och så. Och vilka som kommer.

Jag är sugen, och det ska bli najs med lite grillning m.m. Mys pys!!

Nä nu måste jag få någonting gjort, kanske hinner plugga lite Kemi innan jag sover... förhoppningsvis...

Ha en trevlig långhelg alla därute, gör inget jag inte skulle göra <3

image3

Sorry var bara tvungen att lägga upp bilden, den känns lite "Lord of the Rings" på något sätt.... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0