Funderingar

Sitter i skolan i en datasal och försöker komma på en bra sak att göra i 3D Studio Max, och det går trögt...
Om det är någon som har en bra idé om en sak som man kan tänka sig använda i framtiden, och hur den då skulle se ut, skriv en liten komentar med ett förslag!

Ska träffa Pinglan idag efter plugget, vi kanske fikar eller gör något annat.


Men nu kan jag bara tänka på en sak, MAT. Jag är sjukt hungrig, tror att någon snart får bjuda mig på en George-café macka. Dom är underbara! Mackor som mackor tänker ni, men det är något speciellt, heligt, höver dessa frallor med sallad, pakrika, tomat, ost och skinka. Yummie!!

LOLLO VILL HA!

Vita duvan! <3
(det får bli mitt nya grej, att avsluta med "Vita Duvan")

Kommentarer
Postat av: elli

JA! hata 3Dstudio:'(
LUNCH SNART:D:D:D::D:D:Dmohahhaha
puss på sötaste lollo

2008-04-04 @ 10:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0