En jäkligt lyckad dag

Idag har inte mycket gått fel, nästan allt har gått precis i min riktning och som jag vill. Dagen började med att jag inte kom försent på Retoriken (första lektionen). Jippie jag är bäst!! Brukar oftast komma några minuter försent på torsdagsmornarna... Vet inte vad det är, men någonting är det väl med torsdagar. Det är lite segare att komma upp, man är lite tröttare och det är lite jobbigare. Men det är nog för att det är dagen innan fredag!
   Efter Retoriken hade vi Designmodeller, och det gick rätt ok. Vi gör modeller av headset just nu i en sorts papp (skithårt, typ som trä eller nått) och det ska man fila för att få rätt form. Kändes som att man hade fil-spån i hela skallen efteråt....
   Efter det lunch, sen skulle vi ha matte. Men lyckan var med oss idag och läraren var sjuk. Tur var det eftersom ingen var speciellt taggad med papp i skallen och sprayfärgs- ångor i lungorna.
Så alla åkte hem. Och jag som inte har ett sketet öre till mitt förfogande ville tjäna lite extra cash. Dammsög hela huset, båda våningarna. Våttorkade golven, båda våningarna. Dammade, BÅDA VÅNINGARNA och städade båda toaletterna. Shit pommes....allt som allt tog det typ tre timmar. Och pengarna är välbehövda kan jag meddela!

Nää nu ska jag lägga mig och läsa City of Glas. En engelska-bok som vi ska ha läst ut tills imorrn. har typ hundra sidor kvar. Men jag har sovmorron imorrn så jag kan läsa rätt länge ikväll.

Imorrn blir det skola på dagen och K&M's teater på kvällen. Ska bli kul att se!!

Sweet dreams, Vita Duvan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0