Älskade <3

Jag älskar min mamma! Jag kan inte annat än säga det, och det skulle ni också göra om ni hade den härligaste mamman i världen. Hon är underbar.

Igår kände jag mig nere och var en aning deppig. Klarade inte mitt jävla omprov i matte den här gången heller, och jag tror hon märkte det när jag kom hem. Kände mig ledsen och allmänt pyton...

Och idag, när jag kom hem från en snabbis på stan med Pinglan, hade hon köpt godis och bokstavskex till mig. Ni vet sådana där man åt när man var liten, som man kan göra ord av. Sådana var det! Och hon hade ställt kartongen med kexen på köksbordet och på kartongen stod det "Jag älskar dig". Kände mig jätteglad och skickade ett mess med jag älskar dig tillbaka....

Lite klyschigt eller vad det heter men det bryr jag mig inte om, I love her!



image3



Kommentarer
Postat av: ACO

gulligt! ååååh

2008-04-04 @ 22:17:45
URL: http://aco.blogg.se
Postat av: Pinglan ska byta bloggnamn med nåt i stil med mr R

jag vet att din mamma är grym :)
men va gulligt av henne o kul att läsa
jag finns här om du vill snacka
puss på dig babe

2008-04-04 @ 22:48:55
Postat av: Pinglan ska byta bloggnamn med nåt i stil med mr R

jag vet att din mamma är grym :)
men va gulligt av henne o kul att läsa
jag finns här om du vill snacka
puss på dig babe

2008-04-04 @ 22:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0