Äckligt segt

Jo det är precis vad blogg.se är just nu. Äckligt segt! Som ett gammal tuggummi som suttit under ett bord i typ två dagar eller nått...

Skrev just klart min redovisning som jag har imorrn. Det blir att tala och en Power-point till, hoppas det inte blir alltför långtrist bara. Det ska handla om månlandningen 1969. Om det skedde eller inte. Vad tror ni??

Jag tänker inte avslöja vad jag tycker än så länge för då kommer de som lyssnar på mig imorrn redan veta vad jag ska säga. Så glöm det, ha!

Och lite musik idag dagen till ära. Det får bli den låt som är en av de mest spelade på NRJ tror jag. Brukar inte lyssna på den stationen, men när ja hörde låten på Rix FM för ett tag sen så blev jag kär. PÅ DIREKTEN!

Och jag tror knappast att någon undgått den,

http://youtube.com/watch?v=6NOV_vmVFxc

även denna låt är guld värd (iallafall när man springer eller dansar, vilket jag för övrigt gjorde idag... sprang alltså)

http://youtube.com/watch?v=6NOV_vmVFxc

Imorrn måndag, yes!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0