Smyg-inlägg

Hej galna barn!!

Egentligen ska jag inte göra det här. Egentligen ska jag skriva en debattartikel i svenska om något roligt, intressant  ämne som jag verkligen känner något för. Men som om man kan komma på det där superintressanta ämnet! Never, keep dreaming!! Jag sitter i skolan och har svenska i en datasal, så att blogga lite känns mer lockande än att skriva debattartikel.
   Helgen var härlig, men gick jäkligt fort. Det var fredag, jag spelade lite tennis, kom hem. Sen helt plötsligt var det lördag. Träffade Nicole i Spånga, sen söndag. Övningskörning m.m.

Idag är det tisdag, och  jag var och klippte mig efter skolan. Det blev skitfint, men självklart kan ingenting vara perfekt. När jag gick hem från bussen så regnade, ja fullständigt vräkte det ner, och min fina nya frisyr var som bortblåst (eller bortregnad!) Kul kul!

Men man ska inte klaga! Livet är underbart, eller är det underlivet som är bart?? :P

puss från mig

Dagens skämt (Á la Kajsa) : 
-Hur låter fåglarna när de flyger över Lidingö?
- Piip Piip

haha hajjar ni?


image2                   image3     

Någon som minns Mumfie som gick på tv när man var gaalet liten ?? Jag minns honom väl... "Här är Mumfie, allting slutar lyckligt..." humm humm humm...

Kommentarer
Postat av: You know my name ;)

va skojigt att du klippt dig :) det får jag se på fredag! yeah! men hur ser det ut nudå?
ÅÅh jag minns mumfie :) kollade på det när jag var "galet liten" också ^^ hehe jag såg det i somras på Barnkanalen :) hihi pusssss gullet o hullet :)

2007-09-12 @ 16:09:28
Postat av: Kajsa o lidingöfåglarna

jo mumfie kan man! här är mumfie han är bäste vännen...humm....
liten elefant,underbart helt klart!
puss o kram

2007-09-27 @ 20:00:26
URL: http://kajsabosta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0