Livet är en fest, håll med om det folk och fä!

Hej knasar!

Känner att jag börjar bli lite dålig på att skriva, men jag ska försöka bättra mig. Men ibland hinner man inte med att skriva när allt annat kommer på första plats. Skola, plugg, hobby och fritid. Allt ska man hinna med! Inte bara fritid där man ska göra roliga saker, utan även den sorts fritid där man verkligen inte har något att göra men som vilket ibland kan vara helt underbart! Jag älskar faktiskt den sortens oplanerad fritid! Till exempel när man kommer hem från skolan, och inte har en massa plugg, inte ska iväg på någonting snart och känner "Aha, men vad ska jag hitta på nu?Jag kan göra precis vad jag vill!!" Åh det är dom stunderna som förgyller livet.
   Eller när man kommer hem från skolan, inte har någonting alls att göra och när det inte är någon hemma, då är livet nice! Inget gnäll, inget tjat, man kan sova om man vill, spela lite gitarr om man vill (och det är ingen som skriker på en att man ska stänga sin dörr heller!) Kan det bli bättre??? KNAPPAST!

Men dom stunderna som också förgyller livet är när jag träffar vännen Ida! Idag var vi och tränade på Friskis, det var ett dans pass med många rörelser och lite småknepig koreografi, men jäkligt kul var det! Imorrn blir det matte-plugg (prov på onsdag=ÅNGEST!) och jag kan inte mycket, men det lär ju lösa sig. Man kan ju inte få sämre än IG hehe (ironisk?)

Annars har den gångna veckan varit rätt ok, inga större händelser förutom teambuilding med klassen i onsdags. Så stört kul och tack alla som medverkade! Första Ensamble lektionen i måndags. Det var spännande men lite läskigt.

Nästa vecka blir nog som vanligt, lång, seeg, tidigt mornar, sena dagar, matteprov men farmför allt så kanske den där lilla oplanerade fritiden dyker upp, and that makes me happy!

Puss till er från mig! p.s jag bara älskar den här åsnan, don't worry be happy! d.s

image4

Kommentarer
Postat av: Ida diggar Lollo skarpt

tack du sötis :)vad glad jag blir! jag ringer dig senare idag om helgen pusssar i masssor <3

2007-09-24 @ 10:12:25
URL: http://igaridagimorgon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0