Laser för hela slanten!

Tjo knuttar!

Idag har jag varit lite i skolan, spelat lite tennis, chillat lite, segat lite. Inga läxor så långt ögat når! Usch och fy på mig, jag borde göra matte och fysik men lusten är lika med noll. Varför då? Därför att JAG inte fattar ett dugg!!  Antingen är jag barnet som Gud glömde, eller så är jag helt enkelt korkad i bollen. Jag tror på det andra alternativet, men för att slingra mig ur det hela så kan jag ju säga att Gud himself glömde mig när han satte intelligens i människornas hjärnor. Stackars stackars mig!! 

Imorrn är det någon speciell dag, så inga vanliga lektioner utan vi ska in till Fridhemsplan och spela Laser-game. Ena halvan av klassen mot den andra halvan. Ska bli skojjigt att krossa motståndarna, d.v.s speciellt ett par damer i klassen. Som tur är så är inte jag i deras grupp, så det är bara att mosa på.

Sov gott, nu somnar jag iallafall .....z z z .....z z ...z z...z z... z z...z z...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0