Jag vill bli som Niepoe!

Åh jag har just hittat en ny idol! Hon går på pilotskola i V-rås och kallas ibland för Niepoe. I helgen var jag, Ida och Jennie och besökte henne och hon verkade ha det bra där på skolan. Fest(ligt) värre var det, och hennes granne Hassan var en trevlig pöjk som förbryllade oss alla med sitt blonda hår och icke utländska utseende. Hehe! Otroligt vilka fördomar man har egentligen. Bara att man kallas för Hassan betyder det inte att man har mörkt hår och heter typ Abdulla i efternamn.

Vi handlade och åt middag i hennes lilla (!) lägenhet. Sen gick ut ut och joinade några som körde Singstar. Vi gjorde en del andra saker också, men den här beskrivningen får räcka. Bäst så...

Kom hem för några timmar sen, och just nu, eller nästan just nu, så sitter jag och pluggar psykologi. Det är intressant, men krångligt med alla begrepp och svåra ord. Huu, provet är på fredag, hoppas att det fastnar tills dess.



Shit jag måste vekligen skaffa mig en digitalkamera så jag kan lägga upp lite bilder någon gång. Kanske julklapp?

take care, love


Kommentarer
Postat av: Ida

digitalkamera vore bra att ha hålle rjag med om :)
puss hörs :D

2007-09-30 @ 19:34:42
Postat av: Niepoe

Hihi vad du är rolig!
hahahahhhahahahahahaahah :P
lär mig lite psykologi, jag vill också läsa det !
/puss puss

2007-10-01 @ 12:06:40
URL: http://aco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0