Gudomliga smycken

Härlig kväll igår, tack alla som medverkade!



Shit, har ni tänkt på hur sjukt mycket fina smycken det finns? Googlade runt lite och hittade en online store,
www.saijtam.se och dom har världens sötaste smycken till grymmt bra priser. Passar både vardgas och fest, och jag som är ett stort fan av lite annorlunda smycken älskade den här sidan. Även om det är mycket pärlor (som annars är ganska vanligt) så har dom en egen touch på sina prylar. Det gillar Lollo!

Smakprov från deras sajt till edert förfogande:

image5   

         image11    
                                                              
                                                                                                                                                         
            

   

 

  

Kommentarer
Postat av: Ida gillar Lollo

d var väl int eså märkvärdiga :P hihi :) jag såg mest pärlhalsband o såna kan man gör asj nån dag när man e extra kreativ :) men kul att du hittat nåt du tycker e skoj :) puss hej vi hörs!

2007-09-17 @ 21:47:34
Postat av: Ida här ;)

nää bilderna syns ej men jag gick in på hemsidan o tittade :) e det samma bilder på dinn b logg?

2007-09-19 @ 09:38:53
URL: http://igaridagimorgon.blogg.se
Postat av: Ida glömde säga..

tack sj för helgen! det var lyckat för jag är många som har sagt nu i efterhand att det var lyckat o kul :) bra va? har du hört nåt? om de i din klass o så sa nåt? pusss göllet!

2007-09-19 @ 09:40:03
URL: http://igaridagimorgon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0