Flumm

Konstigt vad man har mycket att göra ibland! Om någon skulle fråga mig om vad jag gjort de senaste dagarna, eftersom jag inte skrivit i denna underbara(?) blogg på flera dagar(!), så skulle jag inte komma ihåg vad i hela universum som skulle ha tagit så snablans mycket tid. Vad har jag gjort som har tagit den lilla tiden framför datorn varje kväll som jag använder till att sumera dagen? Ingen jäkla aning!! Luft, livet går vidare, men ingen vet vad vi gör av det... Underligt tycker jag, men ack så sant!

Jag antar att inget väsentligt egentligen har hänt, annars skulle jag nog ha kommit ihåg det. Det gamla vanliga, man går upp och gör oväsentliga saker, tror att man gör något som kommer att förbättra ens liv, sover lite där emellan. Men vad tror ni? Tror ni att det vi gör med våra liv är meningsfullt? Kanske, kanske inte.

Nu känner jag att jag flummat på ett bra tag, underbart! Vad skönt det är att bara få skiva av sig alla känslor och tankar någon gång ibland. I <3 it! Även om det inte är storslagna grejer så kanske det kan påverka någon, det jag skriver. Eller?

Ta hand om er, för vi lever bara en gång!


Kommentarer
Postat av: Ida har du träffat förr lr? :)

tack för de fina flumm orden :) tack för igår ;)
pössar

2007-09-16 @ 14:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0