Åh shit! Jag vet att jorden går under nästa vecka!!!

Sorry men jag ville bara ha lite uppmärksamhet från er bloggare! Tack! Men nu när ni läser detta så kan ni ju lika gärna läsa hela inlägget, och inläggen innan dess, och hela bloggen....



Jaha, ytterligare en dag till spillo. Jäklar vad skönt det var att vara ensam hemma hela helgen, det är lovely tycker jag! Vill ha mera!

Och idag spelar ju AIK mot DIF, ett Stockholms derby vi sent ska glömma. Jag hoppas för guds skull att AIK vinner. Annars kanske jag kastar mig utför ett stup imorrn eller något, så ni får verkligen se till att vinna! GO AIK!

Annars har jag väl inte så mycket mer kul att berätta, det är matte-prov på onsdag och det är lika med ångest. Rå Ångets!! Huuu hatar dessa saker som gör att man känner "Hjälp får jag inte G på det här provet är jag körd!" Blää!


Juste jag bara undrar om det är någon som kan förklara för mig varför mina bilder inte synns!!?? De syntes förut ett tag, men nu är det bara små, ettriga röda kryss där istället. Och tänk alla supervackra bilder ni missar bara för att den här bloggen är lite knasig...
Så kan någon berätta för mig vad det är och hur jag kan åtgärda det!? SNÄLLA!!?????

tack på forehand, puss

Kommentarer
Postat av: Ida love you! <3

tja gullunge! jaa de det med bilderna kan jag tyvärr inte hjälpa mig med :P
du är för söt o jag gillar din början på detta inlägget ;)
puss göllet! <3 love ya!

2007-09-24 @ 21:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0