Vem älskar inte papperskorgar??

Idag var en lååång skoldag, men man kan ju säga att det var mitt eget fel. Började kvart över åtta och skulle sluta tre men slutade istället sex. Men inte för att jag ville det, utan för att jag var tvungen att stanna kvar i skolan med några andra i klassen och göra klart mina...papperskorgar.
   Jo det stämmer, du läste rätt! PAPPERSKORGAR! I designen håller vi på med en speciell ritteknik, och för att vi ska lära oss hur den här rittekniken fungerar så ska vi rita en sisådär 15 papperskorgar. 10 st som man fått fram med hjälp av brainstorming, och fem som ska vara helt klara i färg och form. Allt på dem ska vara perfekt rent ut sagt. Dessa fem ska vara anpassade efter olika mijöer, typ stan, tunnelbana, park, galleria m.m.
Så ja det var det jag använde min kväll till denna dag. Blev inte helt klar heller så jag fick ta hem lite pennor och skit och sitta och göra klart hemma. Men stört snyggt blir det när det är klart med den här speciella tekniken.

Nu vill jag sova. Ska upp tidigt imorrn ( som alla andra dagar) och jag måste få min skönhetssömn. Gääsp!! zzzz...zz..

Imorrn tennis efter plugget, samt lite engelska+psykologiplugg.
Och framförallt redovisning av mina bilder. Önska mig lycka till! pusss

/Lullu

image5
Så här stört fula papperskorgar vill vi inte ha i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0