STUDIEDAG

Imorrn är det onsdag. Imorrn är det studiedag, STUDIEDAG! Åhhh trevligt värre! Vad ska man hitta på då mån tro?? När många andra är i skolan, men inte jag! Hahaha känn er ägda alla som inte har studiedag!

Skulle vilja hitta på något kul, men det behövs pluggas lite också. Fysikprov om ca två veckor så det är lika bra att börjat plugga nu. Så det blir G iallafall...
   Ska iallafall snusa länge imorrn bitti, sen hur jag gör på dagen är en bra fråga.

Lätt skönt ska det bliva iallafall!

Vad gör ni imorrn då?

love, <3




juste ja... idag hade vi flextest, eller maxtest eller vad det kallas i skolan. Det visade sig att jag hade försämrat mig med tio sek jämfört med förra terminen. Tio sekunder är ganska mycket tycker jag... det är en liten alarmklocka som varnar att konditionen inte är på topp samt att kondition är en färskvara... bra att veta...


Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag har två stycken prov på morgonen, Navigation och efter det ett prov som kallas SOLO, allt vi lärt oss på två månader. och man måste få mvg för att klara provet, alltså 90% rätt, annars är man kokt och stekt samtidigt och får göra om det tills man klarar det. ul att veta är att bland treorna var det TRE av 30 som klarade på första försöket förra året. yes. Wish me luck! :)

2007-10-09 @ 22:21:36
URL: http://aco.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0