sköna helg

HELGEN VAR FETT NICE! Som den oftast brukar vara!

Fredagen: chill med lite tennis, fys, samt jag var hemma. Lördagen: hos Stocke, typ fest med lite olika personer. Supertrevligt!
Söndagen: hjälpte mamma att göra klart sitt gympapass i studion, jag fick fixa musiken. Härligt att tjäna lite extra cash på en dag, det gör man inte alltid.
Jo jag bakade även bullar på söndagskvällen. Kanel, choklad,äpple, cocos och kardemumma - bullar gjorde jag. Olika alltså inte några som smakade alla dessa smaker... men det kanske är gott, borde prova nån gång!

Imorrn är det dags för det fruktade FLEX-TESTET på gympan. Läraren säger "Men det är ingen tävling, ni ska bara tävla mot er själva och ert personliga resultat".... hoho jo visst, eller hur. Det är rättare sagt "Spring så ni stupar , vem kommer först??????"

Men det ska bli kul... eller?


Annars så måste jag nog sitta kvar imorrn efter skolan och göra klart min Cad. Suck, Felle och jag i en datasal med ett program på engelska som vi inte hajjar ett skit av... men det ska nog lösa sig, för det gör det ju alltid.

puss gullbarn nu måste prinsessan sova!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0