Sex fullfjädrade fjortisar

Ja just nu har jag inte så mycket att skriva...Eller jo jag har en hel del, men jag pallar inte sätta igång med det nu. Kanske en annan gång!

Kom just hem från yogan seg som en seg gubbe eller nått. Måste sova snart annars kommer jag aldrig komma upp imorrn. Ska till Karin imorrn och se på hennes konsert, sen tillbringa resten av den ljuvliga kvällen hos henne. Kommer bli nice!


På tal om ingenting så såg jag sex stycker ultrafjortisar idag. Alla hade Fjällräven jacka, platinablont hår, en tre centimeter tjock hinna med foundation eller bruncreme i ansiktet, och så lät dom som en hel armé när dom kom. I tunnelbanan kommer dom, ofta i grupp, och ofta med en skara boys efter sig som ett litet snöre. Ganska roande att se någon gång ibland faktiskt!


Nä men nu ska jag sova eller nått. Kommer somna in till liveversionen av Hotel California, som pappa spelar på övervåningen. Men gärna för mig!

Kommentarer
Postat av: Niepoe

nej det ska jag ju inte! Men du.. jag och ida tror på samma! snackade med henne. jagh sa sova dnu, har äckel päckel fy.prov iorn, kan INGET ALLS!! IG, here i go.
puss

2007-10-18 @ 23:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0