Rubrik

Måndag kväll, trött och sliten. Måndag är den värsta dagen på hela veckan, går från kvart över åtta till fem. Huuu, men sista lektionen är skitkul så det är helt ok. Ensalmble är ett ämne jag knappt hade hört talas om innan jag valde det istället för Fysik B, men jag ångrar inte för fem öre att jag valde det. Vi spelar olika låtar och hittills har jag fått sjunga varje gång (Haha bara fyra gånger men iallafall). Men nästa gång vi byter låt så hoppas jag att få spela gitarr eller kanske keebord (stavas det så?) Vore kul att få lära sig.

Imorrn är det gympa i Karlberg, sen på eftermiddagen är jag tvungen att stanna kvar i skolan och göra klart mitt arbete i design. Suck att man är så långsam annars hade man kanske varit klar för länge sen!

Aja ikväll har jag inte så himla mycket mer att skriva, är så sjukt trött. Så ta hand om er tills imorrn!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0