Rubrik kanske?

Nu var det ett tag sen jag skrev, det är lite synd. Men jag gör en del grejer just nu som handlar om det mesta. Eftersom det är höstlov nu så är det såklart lovskola för mig, men det känns helt ok faktiskt. Jag och Kajsa var FETT duktiga idag när vi gjorde ett par sidor matte- som vi faktiskt förstod också. Hipp hurra för oss, och imorrn gör vi likadant!

Jag, Kajsa och Muisch åt lunch efter matten idag i Fridhemsplan. Mums var det! Jag käkade en varm foccatia (?) med parmaskinka, mozarella, bazilika och roucola (stavas det roucula?) Så stört gott! Och till efterätt delade vi på tre kulor glass, pistach, kokos och apelsinchoklad. Jag dog! (Eller smälte rättare sagt hahaha...haha....ha...hummm.... ...jaa...)

Ja men livet knallar på, hinner inte gå någonting på HUX eftersom jag har tennis den tiden på onsdagar. Lite synd, eftersom jag knappast kommer få något sommarläger nu. Men jaja jag får skylla mig själv som inte är där! Och helglägret verkar det också vara kört att få för där är det nästan redan bestämt vilka som ska åka. Och om jag mot förmodan skulle få följa med så tänker jag DEFFENITIVT INTE stå i köket igen! Och där med basta!!




Snart är det ju Halloween, och jag vill gå på fest!! Någon människa som har någonting på gång? Tänk vad stört kul det vore att ha någonting då, typ maskerad eller någonting. Party party!

image4

Juste är det någon som vet när det skulle vara sånt där skräckfilmsmaraton på TV, och på vilken kanal?
Skulle ju vara sjukt kul att dra ihop ett gäng och se på skräckisar tills man stupar. Vi hoppas på det, och så låter vi spökena göra resten!! Buuuuuu!!

Nää back to work now! Sova sova sova hela natten (önskar jag kunde säga hela dagen med, men men) så att jag pallar pallra sig upp ur sängen imorrn bitti. OK, .T. .A. .G. .G. .A. . .T. .I. .L. .L.    yeeeesss!

Puss på er och kom ihåg att om det är någon som har någon bra musik som den sitter och håller på, så släpp ut det. Let me know!
Gud vad den där kvinnan tjatar måste ni tänka... Aaa det kanske jag gör, men jag älskar att retas lite ibland.

bye bye Johnny, bye bye!


Kommentarer
Postat av: vi lekte idag på söder :)

hänkar gärna på party! :) checka min blogg gumms! ^^

2007-10-30 @ 19:32:51
Postat av: du vet vem jag är ;)

svar: "ååh lollo"?

2007-10-31 @ 15:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0