PR för lollopolloparon.blogg.se

Hej hej hallå!!

Så var det dags för Lollo att skriva några rader igen. Som vanligt... Eftersom du så flitigt (hoppas jag) besöker den här bloggen varje dag så vet du ju att jag brukar skriva lite om diverse saker. En del grejer som händer i mitt liv kanske är viktiga att veta, eller inte... Hur som helst så skiter jag i vad alla andra tycker om den här (eventuellt) meningslösa bloggen, för jag skriver ändå. Oavsett vad du säger och tycker!


Ja som jag skrev sist så skulle jag till Solna med mera i helgen, och Solna blev det. Köpte en tröja och provade ut vinterskor som jag ska åka tillbaka och köpa på tisdag, om inte mamma åker och gör det. Störtsköna stövlar, bruna, ganska höga och med snygga detaljer. Rågummisula (som min vän Felle sa till mig) är det största skomodet i vinter. Men vad vet jag, själv köper man ju det som är snyggt.

Hur gör du? Köper du kläder eller skor som ser ut på ett visst sätt för att de är "inne", eller köper du det som du själv gillar? Skriv alla skriv, jag vill faktiskt veta.


Till ett annan ämne, imorrn plugget som vanligt. Inga drastisk händelser vad jag vet än så länge. Fick hem en lapp från skolan där det står hur man ligger till i de olika ämnena. Nice om det inte hade varit för det lite mindre bra fysik-betyget. Men det ska jag jobba upp, lovskola kanske det blir på Höstlovet. Buuääää jag vill verkligen inte. Men va fan jag kanske måste.... Det lovet kommer bli lååångt, och inget party lär det bli då heller, men man kan ju alltid hoppas. Peppar peppar!
   Usch nu är det verkligen dags att tagga till, mindre laj och mer serri (mindre lek och mer seriöst) får det bli i framtiden. Måste ju klara studierna för sjutton! BAJS!

Jag vill bara säga ett par ord om min vän Kajsa. Vi har lite planer på att typ tortera alla lärare, sen typ slå sönder skolan. Efter det vill vi bränna ner den.... Så Kajsa, är du redo???

snipp snapp snut!
<3


Kommentarer
Postat av: det var ett tag sen sist ^^

på fråga A) svarar jag: att jag tyckker iaf att denna blogg inte är meningslös!punkt slut!
B)jag köper sånt som är snyggt men blir väl lite påverkad av modet blir väl alla mer lr mindre efter om det som är inne säljs i affärerna lr?
C)inget party på höstlovet?! hade du nåt planerat? lr var det de vi snacka om? vi måste jus es på höstlovet gumman! du fixar fysiken GO LOLLO GO LOLLO! behöver du hjälp jag kan inget men kan leka pluggkompis e du på? ;) hehe puss vi hörs o syns!

2007-10-16 @ 22:13:34
Postat av: F

hehe rågummisula ;) dom har jag inte hört eller sett nått av
:P

2007-10-26 @ 23:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0