men så blev det liksom aldrig...

och det hade jag faktiskt inte förväntat mig heller. Att jag skulle ha råpluggat idag alltså. Man snackar så mycket, men oftast så blir det aldrig av. Men jag var duktig och läste några ynka sidor iallafall, sen städade jag. Det sög! Var väldigt irriterad på pappa, eftersom jag ansåg att jag inte hade tid att städa; Jag skulle ju för fasen plugga nu!

Kanske var det irritationen som gjorde att jag inte riktigt fick igång plugg-skallen idag. Eller kanske inte....


Om exakt 3 timmar och 22 minuter så är det en ny vecka. Jippi!! Hoppas att den inte kommer kännas alltför lång, och att helgen kommer fortare än man tror. Vad händer i helgen då? (Såklart menar jag nästa helg, eftersom det är dem man strävar efter mitt i vardagen)
Själv hoppas jag att det kanske blir någon trevlig tillställning men några vänner, kanske något party på g?

Sen kommer mamma hem imorrn eller på tisdag, ska bli skoj och träffa henne igen. Kanske även ta reda på om hon har köpt någonting fint till mig där nere i Spanien. Hoppas hoppas!

snipp snapp snutt, så var sagan slutt <3

Kommentarer
Postat av: ACO

jaaa det ska jag! Stackars liten, får bara äta soppa och mjuk mat.

2007-10-21 @ 21:31:55
URL: http://aco.blogg.se
Postat av: retstickan.

ja jag hoppats o siktar mot helgen o GLÖM INTE dte e ju HÖSTLOOV nästa vecka :) Tjoihooo :) haha

2007-10-22 @ 10:05:27
URL: http://igaridagimorgon.blogg.se
Postat av: nic

UPDATEDAGS;)

2007-10-24 @ 18:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0