Imorrn är det RÅPLUGG som gäller!

Helgen var händelserik, hade en del att göra. Igår konsert i Värmdö (Karin spelade bas). Madduschka, Sara, Felle och jag satt som galningar och skrek på våra platser. Det var jättekul, men roligast var det när vi fick igång hela publiken så att alla klappade.
   Sen hem till Karin, endast de blonda var med då. VI satt och snackade till ca kl två, sen sov vi. Morgonen efter åkte vi hem, och jag skulle till träningen men eftersom jag var så sen så hann jag aldrig med bussen. Så det blidde ingen träning. Men jag måste ut och springa imorrn, för att kompensera det. 

När jag varit hemma i typ en timme så träffade jag Ida, och vi åkte till Kista och strosade runt lite i affärer. Sen käkade vi, och jag åt någon sorts persisk mat. Som en köttgryta gjord på spenat, kidneybönor och en massa kryddor. Självklart var det kött i grytan, och till den så serverades saffransris. Det var mumsigare än vad jag ätit på länge. Mmm persisk mat är verkligen god, men det är inte så många som smakat det. 
Det enda tråkiga var att Jennie inte var med oss!

Kom just hem, nu ska jag snart sova eller något för att orka upp imorrn och RÅPLUGGA fysik. Kommer bli ett helvete, men det är lika bra att ta tag i det nu. Provet är ju liksom på onsdag. Sen den där helvetes-caden också... 

Godnatt alla bajsbarn där ute! <3

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack vännen, men vi får ses nån annan gång! ha de bra puss puss

2007-10-21 @ 15:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0