Helgen nalkas

Skolan hela veckan har verkligen tagit slut på alla krafterna, så nu ska det bli nice med lite soft helg! Måste plugga fysik på söndag (om jag pallar) annars blir det IG för hela slanten...

Var på ett Friskis danspass idag med mamma och lillasyster. Kul var det, men lite synd att de har samma pass med samma musik på alla ställen man är på. Man börjar kunna rörelserna nu liksom, men jag antar att det kommer att ändras så småningom när de får igång verksamheten.

Har planer inför helgen, men ni får höra mer om den när den är slut. Man vill ju inte avslöja det roliga! H A H A

Nu måste jag fixa och trixa lite inför mina planer, det är fredagkväll och har inte så mycket annat för mig. Imorrn Solna på dagen/morgonen sen tennis kl tre-fyra. Kvällen kommer bli strålande...


Ta hand om er gullungar! puss på kind!

Kommentarer
Postat av: Hon som inte har nåt liv just nu.

vad e det du ska göra?
// en nyfiken människa som är redo att rycka in.

2007-10-13 @ 17:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0