Har inget å göra just nu...

Ok, det blev inte så många roliga saker idag som jag hade tänkt. Som jag sa igår så har jag studiedag idag, och jag planerade att göra nått skoj, men så blev det inte. Har knappt pluggat fysik (som jag borde göra) men jag pallade helt enkelt inte.
   Gick upp kl halv tolv imorse. Det var så skönt att sova ut för en gångs skull! Sen gjorde jag värsta frukosten bestående av stekt ägg, juice och frysta bär med yoghurt. Mums!


Har även spelat en del gitarr, skönt att öva när ingen är hemma. Och snart ska jag på tennis i Spångisch, det är min timme idag så jag får bli TRÄNAD och inte agera TRÄNARE. Och med Kulan är det bättre träningar än med en viss P. Det är jobbigare och man får ut mer av träningarna, och känner att man utvecklas mer.


Imorrn är det yoga förhoppningsvis. Men jag behöver göra klart mitt rum i Caden i skolan så ja får se hur mycket yoga det blir. Mer än Cad hoppas jag... (keep dreaming!)



Nu är det dags att pysa, så jag skriver senare eller imorrn. Får se!

puss på er alla barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0