Dagen D

Idag hade vi fysikprov...AAA FYSIKPROV, shit!!
Och gick det bra? Skulle inte tro det! Provet var som vanligt, d.v.s många kluriga uppgifter och saker som man verkligen "Oj skulle vi kunna det här?" Även fast jag hade pluggat som en gnu i går (och i veckan också) så gick det inte riktigt som jag hade tänkt mig. Men säg när det gör det??

Nu är det iallafall över, så underbart. Nu vankas bara matteprovet onsdagen efter lovet, det bara MÅSTE bli ett G-prov annars dör jag.

Tränade tennis idag. Det var kul för vi körde matcher, först till två game. Suck att jag torskade mot Harald!

Nu vill och behöver jag verkligen sova, veckorna sliter hårt på en och speciellt om man sitter uppe och pluggar på kvällarna/nätterna. Men jag ska inte klaga... Jag vet en som har det tio gånger värre och hon börjar på N.


love, Lucifer


Guud man vill bara åka iväg, låångt låångt bort ibland. Dessa ställen skulle jag inte banga på!

image1
 
image2
image3

Kommentarer
Postat av: nic

Bra att du tänker så! :)

2007-10-24 @ 23:20:21
Postat av: Idag skriver jag

vilka härliga bilder! jag hänkar dit bort :)

2007-10-25 @ 10:49:54
Postat av: nic

Joacim, ja det var han! med armarna...:p ahah

2007-10-25 @ 18:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0