Crazy Frog Bros

Helloj på er!
Nu är jag tillbaka igen. Ville bara skriva att jag lever ifall ni undrar.... haha men den gör ni troligtvis inte! Undrar alltså!

Idag hände det som borde hända en vanlig onsdag. Lite redovisning av mina bilder som jag skrev om igår samt lyssnat på andras redovisningar och tittat på andra bilder. Så sjukt snygga papperskorgar alla hade gjort! Och Kajsa, jag förstår verkligen inte hur du får till det. Snyggare kan det knappast bli!

Hade träning på kvällen (tennis som som det oftast är) och det var jobbig. Körde nån ny övning som kallades Skiten. Varför vet jag inte! Man kanske blev en skit när man förlorade inte vet jag.
   Har även ojat mig över träningsverk i armar och axlar. Det p.g.a. gympan i skolan igår. Vi spang en sån där militärbana i Karlberg där man ska klättra upp för rep och krypa i sanden (utan att nudda snören som sitter bara en liten bit över). Det var så jävla tråkigt. Ursäkta språket! Jag brukar verkligen inte vara den som klagar, men det där... Fy fasen alltså! Jag säger bara en sak... Aldrig mer!
Det var bara för att man var så dålig som det var tråkigt, hade man lyckats bättre hade det säkert varit roligare. Så är det ju typ alltid. Usch!

Nä nog med deppiga klubben! För att liva upp stämningen lite så vill jag ge er ett youtube tips. Sök på Crazy Frog och välj det andra alternativet som kommer upp. Tror den heter Crazy Frog Bros. Å kolla in killen med röd tröja som dansar i bakgrunden. Observera hans dansmoves, dom är störtsköna!

Någon annan som har några trevliga youtube tips? Tipsa mig gärna isåfall!

love, Lollisch

Kommentarer
Postat av: Kajsa bajsa

nu rodnar jag sönder här! jag som gillade dina papperskorgar!
gillar dig massor cooling! puss o kram

2007-10-07 @ 17:34:53
URL: http://kajsa.bosta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0