Åhhh!

Gud det händer så mycket i livet, ibland undrar man hur man hinner med allting... men det gör man, allting löser sig tillslut!

Har en del grejer att ta itu med, men som aldrig blir av. Lättade lasten härom dagen iallafall när jag mailade Magnus och bad om pengar för helglägret, och japp det ska jag få. Skönt med lite extra kosing nu i oktober.
   Annars är väl livet som det brukar vara. Vissa dagar är man på topp, andra inte. Men just nu känns det som om allt går emot mig. VERKLIGEN! Blev inte klar med Caden, ska göra den till nästa vecka. Men suck och stön eftersom jag har problem med att ladda ner programmet hemma. Alla andra lyckas, utom jag.

IG på prov, lovskola, det kanske är dags att skärpa sig lite. Börja tänka på framtiden eller nått. Fast palla, man lever ju bara en gång, och man lever framför allt idag.
   Måste plugga fysik, mera fysik! Har snart pluggat i en vecka och jag har inte blivit klokare för det. Fast det kan ju bero på att jag gör andra saker samtidigt, typ det här.


Blev så förbannat arg idag, av en speciell anledning. Ville bara kasta saker omkring mig när jag läste det, sen skrev jag en del fula saker till nån. Av en anledning...
   Mitt lilla ljus idag var Ensamble repet. Så fullständigt underbart det är att inte behöva tänka på att prestera, utan bara ägna sig åt det som man verkligen älskar, Musik! Dessutom på skoltid, det gör man inte varje dag.  Alla spelade bra, och jag gick därifrån med ett leénde på läpparna. <3

Nu vill jag bara sova...z.z.z.zzzz.zzzzzzzz

p.s       jag satt brevid en gammal gubbe på bussen idag, han stank av tobaks rök och hade den värsta slemhosta jag någonsin hört. Det var otroligt äckligt! Jag är rätt känslig för sådana där ljud, typ hostningar, kräkljud och annat. Magen vänder sig och jag blir illamående. Gubben började med sitt slemhostande, och jag kände hur magen vände sig ut och in, uäääh!!!
Jag sprang av bussen vid min station och nästan drunknade av den friska luften som jag så häftigt andades in. Gick långsamt hemåt frustande och pustande. Försökte att inte tänka på det "härliga" ljudet, men ibland ploppade det upp i mina öron. Jag hulkade, andades långsamt och försökte komma hem så fort som möjligt     d.s

Kommentarer
Postat av: Niepoe

Ja, det håller jag verkligen med om! Vem tror du attdet är?

2007-10-18 @ 07:46:33
URL: http://aco.blogg.se
Postat av: niepoe

egentligen inte, men ... ska ju inte säga ngt men ääh, vi tar det imorn på tennien. kanske bara är en tanke. men en.

2007-10-18 @ 14:12:48
Postat av: Niepoe

Ändrade m ig. har ingen aning.. men knäpp är hon

2007-10-18 @ 17:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0