Söndagseftermiddag

Har försökt att plugga lite idag, men har hittills bara gjort en enda grej. Har kanske tre saker till att göra på pluggfronten. Det är att skriva psykologin, matteplugg och börja plugga fysik. Fint, de är chill!

Vad har hänt i helgen då?
Själv så har jag hunnit med både det ena och det andra. Fredagskvällen spenderades i tennishallen fram till nio tillsammans med Niepoe. Vi övade säkerhet, men man kan ju säga att vi verkligen inte är några mästare på det...
Sen hem och kolla lite på tv, sova i god tid för att komma upp på lördagen.

Så ja på lördagen var jag på gymnasiemässan på morgonen. Kollade på Ida pinglans modevisning för hennes skola. Shit dom var grymma och jättehäftigt sminkade. Håret i rosa, gult och blått. Temat var godis, med bra musik som spelades samtidigt som modellerna (Ida) gick på catwalken och visade upp sina kläder som de hade hade sytt själva. Coolt värre!
   Sen åkte jag direkt efter det till Spånga. Hade extraträning från tre till fyra. Pappa hämtade mig och vi åkte hem. Duschade och städade lite i rummet, samt spelade lite Tetris på Facebook innan Olle, Emma och Ribb kom. Vi hade en supermysig kväll med god mat (som vi lagade själva) och en massa snack. Syrran och hennes poolers var hemma, men inte mamma och pappa så det var rätt skönt. Älskar att vara ensam hemma!


Nu sitter jag vid datorn och klockan är tio över fyra på eftermiddagen. Har bloggat runt lite och spanat in bl.a ungmamma15.blogg.se och leosmamma.blogg.se
Det är två tjejer som blivit gravida när dom varit väldigt unga, och i bloggarna skriver de om hur livet fungerar som mamma när man är ung. Jätteintressant och man får verkligen perspektiv på sitt eget liv.

Puss nu bör jag plugga lite, sen middag någon gång ikväll. Take care!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jaa, vi måste lätt bli bättre! Haha.
Jo, ska visa dig en del, har u två träningar denna vecka, tisdag och torsdag!! :)

2007-11-18 @ 21:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0