Ord till er alla

Hej hopp i galopp, idag hade jag matteprov! Har ingen aning om hur det gick, hoppas G iallafall. Nu orkar jag inte tänka på det mera, hjärnan sprängs snart.

Någon som har något kul att dela med sig av? För jag har inte mycket nu för tillfället. Men bättre dagar ska snart komma och då blir det andra takter.... men inte idag.

Puss och hej imorgon är det torsdag, och då är det yoga. Fett skönt! Idag var det en smula tennis, dock inte så givande eftersom jag kom försent tjugo minuter (119 kan ta sig!) och dels för att jag inte riktigt kände mig på topp.

Men thats life!


Kommentarer
Postat av: nic

Har du såna? Daniel säljer:P
Jag funderar på att köpa av honom:) Hihi. Jag har massor av kul att dela med mig av: Jag åt chips idag! Det var gott. Slut.

2007-11-07 @ 21:58:00
Postat av: du vet vem jag är ;)

checka min blogg lr slå en pling så ska jag berätta ett o annat! :) hehe

2007-11-09 @ 18:05:46
Postat av: nic

Tack!!! Men du, uppdatera här på bloggen vetja!

2007-11-11 @ 22:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0