Mugg-dag

Tjo alla i världen!

Sitter just nu och gör en liten trevlig powerpoint presentation i psykologi. Men jag ska sova alldeles snart, så var inte beredda på något långt inlägg från mig idag.

Idag hade vi "mugg-dag" i skolan. Mugg-projektet gick ut på att vi först var på museum och kollade på saker från 1800-talet. Vi skissade av en speciell sak, och sen skulle vi om-formge en Ikeamugg så att det kopplade till den saken man hade valt. Man skulle även göra en broschyr till det i InDesign (ett program på datorn för alla er som är lika okunniga som jag på sånt!)
Projektet har sträckt sig över några veckor nu, så idag var det redovisning av mugg+broschyr. Min blev ganska fin tyckte jag själv även om man alltid kan förbättra saker och ting.

 

Mugg som skiss och kannan från museet.... inte så förgjordat vackert kanske...

nää sovtime now, hare gött!

Kommentarer
Postat av: aco

Jättefina saker du gjort ju!
kan inte du skicka powerpointen till mig? snäääääällla:)

2007-11-22 @ 13:10:29
URL: http://aco.blogg.se
Postat av: i som i igelkott

joo fett fint :) va skoj! vilket museum var ni på?

2007-11-22 @ 13:40:42
URL: http://igaridagimorgon.blogg.se
Postat av: i igen

HAHA glömde säga att jag tyckte din rubrik påminde om lr det första jag tänkte på när jag såg den var typ toa du vet mugg kan man ju säga till toa ^^ HAHA jag e konstig jag vet! :) pusss

2007-11-23 @ 12:36:38
URL: http://igaridagimorgon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0