Long time no se

Tja, nu är jag tillbaka! Neeej tänker ni! Jaaaa tänker jag!

Har inte hunnit att skriva så mycket de senaste dagarna. Har haft ganska mycket att göra. Vad det har varit spelar ingen roll, för det kan jag ändå inte komma ihåg i nuläget. Det enda jag minns är helgen, och jag minns att den var trevlig. Tack till alla som medverkade! Enn puss på kinden ska ni ha allihopa för att ni är så underbara!

Så är det dags att börja tänka på julklappar till folk och familj. Och jag som är i stort behov själv av en massa nya grejer får helt enkelt vänta... eller köpa före. Jag tror jag väljer det andra alternativet... Men några slantar ska jag spara till dom som jag håller kär.
Nu kommer/har kommit studiebidraget ju, och det är sista chansen att skramla in pengar innan jul. Så ett tips till alla, håll hårt i slantarna! Det kommer snart att eka i plånboken när julklapparna är köpta och julen förbi. Och då kommer ju nyår, tjohoo! Men lite pengar ska man ha där med, så det är bara att hoppas på att man har de kvar då..

Åh nyår jag längtar! Vill ut, bort, iväg och spendera tolvslaget med vänner! Ju fler desto bättre! Och fina nyårskläder får man köpa, hoho nicepillerajs! Lite champangne? JA TACK!


Nu är det sleep-time, klockan är elva och jag sitter i sängen med datorn på en kudde. Folket i huset sover. Dessa stunder gillar jag. De är mina egna, det är min tid, det är chill!

Är lite öm i kroppen efter idrotten. Handbolls match, klassens biffiga killar mot tjejer och tre killar. Jag var i lag nummer två. Snacka om att bli manglad! Men det var jäkligt kul, synd bara att det här var sista lektionen.

Imorrn sovmorgon till nio, sen skoldag sen hem för tennis. Sen godnatt.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: iiii

det e en fröjd att läsa din blogg du beskirver allt så kul o livligt liksom. vet int ehu jag ska beskriva ( är ju inte så grym på sånt) pöss

2007-11-28 @ 09:47:40
URL: http://igaridagimorgon.blogg.se
Postat av: i som i ida :)

nää de e nu vi ska heja fram tjejerna (iaf MArie) :)

2007-11-28 @ 09:51:23
URL: http://igaridagimorgon.blogg.se
Postat av: ACO

Tack själv! Det gör vi om :)

2007-11-28 @ 12:45:27
URL: http://aco.blogg.se
Postat av: ACO

från och med den första december till den 20e ska alla som läser www.blondinbella.se
INTE gå in på hennes sida så att hon inte ska fortsätta skryta om att hon tjänar pengar genom oss. hon och hennes patetiska bolag ska härmed gå i konkurs, kämpa på! SKICKA VIDARE

2007-11-29 @ 19:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0