Lite lov á la Lollo

Så har ett till höstlov dragit förbi i rasande fart. Undrar hur många höstlov man har haft i sitt liv hittills? Det skulle man ju kunna räkna ut, om det inte vore för att det fortfarande är lov. D.v.s ingen matte! (Inte frivilligt iallafall)

När skrev jag sist? Kanske för några dagar sen, har helt tappat räkningen. Men jag har gjort en del på lovet iallafall. 
   Lovskolan känner många till, den har jag nog berättat om. Nu är jag inte lika lost längre känns det som, även fast jag har en jävligt lång bit kvar på min väg att förstå Matte C. Provet är på onsdag nu efter lovet, och det är verkligen nu eller aldrig! Klarar jag kursen eller inte? Det kommer provet avgöra... det känns lite läbbigt, jag är en aning skraj! MEN JAG SKA KLARA DET DÄR F***ING MATTEPROVET!!!!

Jaa vad annars har jag gjort?Tränat lite (d.v.s sprungit en gång, gympat två gånger och... ja bara det) Sen har jag varit i stan, och då pep det nästan varje gång jag gick ut eller in i en affär. Och det var min väska som den där detektorn tyckte var misstänksam, men jag hade inte tagit något! Det var typ bara nån bok från bibblan som inte hade blivit avlarmad eller något sånt. Men en aning pinigt var det, när folk i varje affär trodde att jag hade snott något. 

Juste sen har jag varit på Polismuseet i Sthlm (visst skrev jag om det?) och det var kul! Som jag sa så skrev jag ett CV och lämnade in, dock inte till Polismuseet utan till Tekniska museet. Dom har typ sin verksamhet ihop eller vad det var, så jag hoppas verkligen att dom ringer mig från Tekniska.
   Vore kul att jobba i Polismuseet också, men Tekniska är större och har en restaurang och inte bara ett litet café. Kom igen alla som jobbar på Tekniska, ring mig och erbjud mig jobb! Nu på momangen! Det finns inget annat jag kan göra än att hoppas att den ansvarige ringer mig. Annars tänker jag ringa om ca 1 eller 1 1/2 vecka och visa att jag är intresserad. Har hört att man ska göra det...

Igår var vi hos Olle, jag och Emma. Käkade tacopaj (som absolut INTE har någonting med tacos att göra! *Ironisk*) hehe

Idag mattepluggish, lite träning i Bromma och nu är jag här... kort och konsivt!

Men nu har jag skrivit en bra bit, borde kanske sluta... och borde kanske sova, det är ju liksom skola imorrn. Jaha!? Nää men det hade jag ingen aning om!

Puss

image9  mmm tacopaj!!

Saker jag behöver göra:

CAD (shit jag är inte klar med den än! PANIK!)

NO labrapport (..... ) (inga kommentarer!)

MATTEPLUGG (nån som missat att jag har prov på onsdag?Inte jag iallafall!)

Allt annat onödigt som man tycker är viktigt, men som egentligen inte spelar någon roll.
Typ som att lägga undan pengar och köpa ett trumset.... 


 


Kommentarer
Postat av: nic

vet du??? Jag la över massa bilder från mobilen till datan i somras, och igår från den till mammas ipod och tog med den hit.... det är bilder från båstad!!!11 hihihi jag ska lägga upp några så får du se!!! puss :) (Hoppas att dom ringer från tekniska)

2007-11-05 @ 10:29:12
Postat av: iiiii

Svar to you: kan du int ekomma på nåt sånt där "hemligt affär" ;) hehe

2007-11-05 @ 10:47:22
URL: http://igaridagimorgon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0