For fuck sake!!!

Daaaaa den största coolingen har åkt ut från Idol 2007! Han med de sötaste ögonen, den speciellaste rösten, det lockigaste håret har åkt ut! <3 Kristoffer we love you!!

image12


Så här ledsen var grabben när han röstades ut i kvällens Idol..... Suck och stön nu finns det bara Daniel kvar!


Shit Sara och jag satt bänkade i hennes soffa och typ skrek, när det stod mellan Kristoffer och Mattias om vem som skulle lämna Idol. Suck för Mattias, men framförallt SUCK till att Andreas är kvar. Vad gör den killen kvar i tv egentligen?? Kan någon med lite vett kvar i skallen svara på den frågan?

R.I.P Kristoffer som helt enkelt var bäst ikväll och även varit bäst under hela tävlingen enligt mig!
Jag vet att många med mig diggade dig och det du gjorde, tack!




Imorrn till Västerås, till framor+farfar med mamma+pappa. Ska bli ganska trevligt. Men först till V-by och handla nån liten fars-dag pressy, samt kolla på glasögon. Vill ha några coola gärna tjocka bågar...

Här är ett par skitsnygga brillor, typ i den stilen vill jag ha. Inte allför dyra vore bra...

image13


Puss å kram bajsbarn!! (bajsbarn till dem som inte röstade på Kristoffer!!)


Kommentarer
Postat av: nic

Har du skaffat glasögon??? Och ska du till Västerås imorn? ;)

2007-11-10 @ 10:27:39
Postat av: i

när var du i v-by idag? jag var också där med mamsi för vi skulle vidare till stan men vi stanna till lite där :)
sen det där med kristoffer jag satt också chockad vid tv:n bara såhär :O trode verkligen det var mattias som skulle åka (fast han e snyggast i årets idol) men men så blöev det kristoffer av alla msk. sött att han blev ledsen.
när ska du skaffa brillor? är dte typ såhär läsbrillor lr permanenta?
vad vlev det för presnet till din pappi?
vi måste ta en rpomis till veckan! vad sägs om måndag? vi hörs darling! pöss

2007-11-10 @ 23:17:17
Postat av: Ida diggar Lollo skarpt

japp jag var i stan o hade otur (som jag verkar ha i just shopping just nu) men egentligen var jag med för mammas skull o hon shoppade loss som alltid :) hihi. men jag hitta en fin tröja o har på mig den idag! :)
jag tycker det e coolt med brillor ;) har du köpt lr ska du köpa? får man se de idag? jag slutar fem idag så jag kan ringa när jag e på gång hemåt :) pöss

2007-11-12 @ 09:34:02
URL: http://igaridagimorgon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0