En rätt så chill dag...

Idag är det tisdag, imorrn är det onsdag, och sen är det bara två ynka dagar kvar till helg. Jippie!!! Jag tycker veckorna går sjuukt fort nowdays... men det är bara bra! Liksom det var ju nyss helg, och redan börjar man planera nästa.

Idag hade vi REDSKAPSGYMNASTIK på idrotten. ÅH SÅ EXTREMT SKOJ (NOT) tyckte jag att det var... Gud vad jag avskyr sånt där med gymnastik. Typ slå kullerkyttor och stå på händer, slänga sig runt ett räck och gå på en bom. Det finns bara tre ord som skulle kunna beskriva det... LÖJLIGT, ONÖDIGT och FULLKOMLIGT IDIOTISKT!
Nästa vecka är det handboll, det är mer min stil. Att springa och kämpa och sånt gillar jag, inte försöka slå rekord i att bryta nacken snabbast (som man däremot gör när det är gymnastik... typ)

Men vi hade ingen Cad sista lektionen, så jag slutade kl ett. Det var ganska nice faktiskt. Åkte hem och laddade inför tennisen som skulle vara kl fem. Åkte sen till tennisen och var tränare i två timmar. Idag var det ovanligt kul, fråga mig inte varför. Jag var helt enkel på humör för det idag!

Så jaa nu sitter jag här och skriver till edert förfogande, men jag ska lulla till sängs just precis snart för jag är supertrött. Måste snabba mig lite på kvällarna med att fixa mig i ordning. Nu börjar jag typ kl nio och lägger mig halv elva.... fråga inte vad jag gör, för jag har ingen jäkla aning! Samma sak i allt annat jag gör, jag är seg efter gympan när man ska duscha, jag käkar seegt.. men jaja jag är väl född för att vara seg då, så att alla andra ska känna sig lite bättre för att de hinner före...

Som sagt alla verkligen stressar för att hinna före mig, så de kan säga "Va seeeg du e Lollo!!"... Tack jag vet! :D

Imorrn ny dag, med en massa grejs på g...

puss kram cykelram!



Kommentarer
Postat av: i

tjo har du blivit seg? när vi sågs i måndags var du *host host ovanligt oseg. :) har du snackat med frida yo? hehe pöss

2007-11-14 @ 16:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0