detta INLÄGG vet jag inte vad det ska heta...

Hej hoj!

Nu är det kväll och jag sover nästan redan. Ville bara informera er om det.... en del har hänt sen jag skrev sist, men jag pallar inte ta det just nu. En del har lite mer intressanta liv än jag, så ikväll överlåter jag skrivandet åt dem!

här är några tips på fin fina bloggar att spana in:
igaridagimorgon.blogg.se
aco.blogg.se
kajsabosta.blogg.se

sen finns det självklart en massa andra filuriga bloggar överallt.... men dom tänker jag inte nämna! HEMLIGT!




Var idag in på chokladfabriken på Söder... man blir ju en aning sugen när man ser allt. Men på nätet hittade jag den här söta bilden på en liten pojke vid dom stora maskinerna...

image14



image15 mm smaskens...


image16 
sen kunde man ju inte låta bli att koppla till den här ganska fiffiga filmen.....

Kommentarer
Postat av: i

Mumsigt med chocolate :)

2007-11-15 @ 16:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0