Blåmålis!

Nu var det ett tag sen så det kändes lite ovant kan jag säga! Att spela innebandy alltså....Slutade spela för ett tag sen, men idag var det dags igen.
Vi hade nämligen innebandy i skolan efter att vi slutat. Det var jag, Kajsa och många av boysen i klassen och även andra boys från skolan. Vi började med spel tre mot tre eftersom vi bara hade halva gympasalen, men sen efter ett tag så fick vi hela. Då körde vi helplan med stora mål.

Det var skitkul, och när vi körde helplan stod Kajsa och jag i varsitt mål. Det gick väl sådär.... Vi hade alla skydd och så, men inga "knäkuddar" så nu har jag blåa knän och röda fossingar. Men det gör ingenting för det var skoj!
(Dock inte så kul när en i klassen, som är stöört bra på innebandy, sköt slagskott mitt i krysset... HJÄLP!)

Imorrn ska jag till tandläkaren på morgonen. Det är lite läbbigt, men jag lär ju överleva. Vill absolut inte ha några hål, och INTE borra!!!

Sen är det tennis imorrn 18:00 som vanligt..... kul kul!

nä nu somnar jag av trötthet (vad annars!) snart, så puss hej leverpastej <3

Kommentarer
Postat av: iiihiii

säger du det Tack för din åsikt! :) hehe puss love you tooo darling

2007-11-21 @ 15:13:51
Postat av: Ida diggs you

fett skoj! vi måste ta oss i kragen o försöka få ihop nåt o låna hallen på hux o dra ihop ett par polers :) vore fett kul! vet du jag träffa amanda fårn bandyn idag. pösss

2007-11-21 @ 15:16:07
Postat av: kajsa bajsa

:P vadå dåliga? vi ägde ju fan planen bruden!
hårdingar som oss vi behöver inga knäskydd, fjollskydd som vi säger i norrlan'
puss o tack för en underbar födelsedag!

2007-11-28 @ 23:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0