Till Kista med Ollebolle

Jag vaknade i morse, och började dagen med ett glas vatten och en banan. Kändes väldigt...uppfriskande, men jag har hört att det ska vara bra att dricka vatten på morgonen för att rensa magen eller nått sånt där.

Sedan tog jag på mig löpardojorna och stack ut och sprang. Mmm, hurtiga klubben tänker ni, men ja lovar att det var ganska skönt och sticka ut och springa är deffenitivt inte något som jag gör för jämnan. Men det ska bli mitt mål i sommar, att springa minst en gång i veckan. Får se om jag klarar det!! Peppa mig alla som kan!

Sen kom jag hem och tog en snabb dusch, sedan brunch bestående av allt möjligt. Macka, lite rester som var kvar sen gårdagens middag, och juice. Men nu i skrivande stund är det snart dags att träffa Olle, vi ska åka till Kista och shoppa lite är det tänkt. Missförstå mig inte, Olle är inte hennes riktiga namn, men hon kallas för det. Emma heter hon egentligen, men Olle låter bättre.

Måste hinna till bussen nu, ta hand om er och så skriver jag snart igen!
Ciáo

Kommentarer
Postat av: idág

det ser så lätt ut för dig när du skriver :) fin fint liksom! varför kallas hon olle är det för att du har så många emma-kompisar lr pga nåt annat?
puss

2007-06-30 @ 13:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0