Tenniskläder for life

Var med mamma idag och handlade kläder. Meningen var att jag skulle köpa nya springskor, men när vi var klara hade jag köpt joggingskor men även en tenniskjol, shorts och två t-shirtar.
Tenniskjolen var bedårande. Lila med rosa detaljer, och underbrallor i lila. Så het jag kommer bli på banan i sommar!

I och försej är Båstad veckan över, men det lär ju finnas fler tennis-tillfällen i sommar. Då kan jag ha nya kläderna och kommer lysa! Dessutom ska jag jobba som tränare för yngre knattar i sommar, redan imorrn faktiskt. Så det kanske lönar sig att jag köpte lite nya grejer.

puss se yaaaa!

Kommentarer
Postat av: Ida

ÅÅÅH har du köpt kjol o hela kitet! va coolt!! de ska ju tennistjejer ha tycke rjag iaf!:) nu måste jag bara se dig spela!!! :D

2007-06-27 @ 17:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0